رئیس مایکروسافت از آواتار خود رونمایی کرد!

 

استیو بالمر و ...

استیو بالمر رئیس مایکروسافت در کنفرانس خبری که در نخستین روز از نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی لاس وگاس برگزار شد آواتار یا همان شخصیت مجازی خود را به خبرنگاران معرفی کرد.

در این کنفرانس خبری که در اولین روز از نمایشگاه بین المللی CES 2011 لاس وگاس برگزار شد استیو بالمر، رئیس مایکروسافت کمی پیرتر اما با همان پیراهن آبی گشاد همیشگی روی صحنه ظاهر شد و چشم اندازهای آینده غول نرم افزاری دنیا را معرفی کرد.

بالمر در این کنفرانس خبری گزارشی از محصولات آینده مایکروسافت را چه در عرضه سخت افزاری و چه در حوزه نرم افزاری ارائه کرد و در ادامه اظهار داشت از زمان عرضه حسگرهای ابزار Kinect از ماه نوامبر تاکنون 8 میلیون نمونه از آنها به فروش رفته است.

Kinect ابزار ویژه بازیهای ویدیویی است که کاربر را از دسته فرمانها بی نیاز کرده و این اجازه را می دهد که بازیکن تنها با حرکات بدن بازی کند.

نمونه جدید این فناوری به کاربر اجازه می دهد که "آواتار" یا "شخصیت مجازی" خود را بسازد و با انجام حرکات بدن به این شخصیت مجازی جان ببخشد.

در این راستا، استیو بالمر آواتار خود را معرفی کرد. این آواتار که ظاهری شبیه به خود بالمر داشت اما کمی جوانتر بود نه تنها با حرکات دقیق لبها حرف می زد بلکه به همان روش رئیس مایکروسافت می خندید و فریاد می کشید.

براساس گزارش تامز هاردور گاید، به گفته بالمر Kinect Avatar بعد جدیدی از شبکه های اجتماعی را نشان می دهد که در آن آواتر کاربران می توانند در یک محیط مجازی دور هم جمع شوند، درحالی که خود کاربر از خانه خارج نشده است.

این عملکرد از بهار آینده وارد بازار خواهد شد. انتظار می رود که با عرضه این محصول جدید، شکستهای اخیر مایکروسافت تاحد قابل توجهی جبران شود.

"آواتار" بالمر در نمایشگاه بین المللی محصولات الکترونیک مصرفی 2011 لاس وگاس

از مهر

Comments

Popular posts from this blog

تصویر شهابی بر فراز دامغان/ تصاویر دومین پدیده نجومی سال 2011 در دنیا

شعری به لحجه هراتی

كشف نخستين جانور فناناپذير در جهان!