سارق زبان انگلیسی می‌خواند! (حوادث دهه 1340 شمسی)

 

مرد جوان ایرانی که به سراغ جواهرات و پول‌های معلم انگلیسی خود رفته بود دستگیر شد.

روزنامه اطلاعات پنجشنبه چهاردهم دی ماه سال 1340 در صفحه 18 نوشت:
امروز جوان ایرانی به نام ناصر به اتهام دزدی در شعبه 29 دادگاه جنحه محاکمه گردید و به سه ماه حبس تادیبی محکوم شد.
ناصر امینی فرزند سلیمان 15 فقره سابقه سرقت دارد ولی در دادگاه می‌گفت: از بیست سالگی به علت نداشتن سرپرست و خانه و زندگی شروع به دزدی کردم. در اوایل کار مردی بود که رموز کار را به من یاد می داد وی آدم بسیار سلیم و قانعی بود. سالی دو مرتبه به دزدی می‌رفت و بقیه سال را به راحتی می‌گذرانید. من نیز از استادم پیروی کردم و سالی دو بار بیشتر به دزدی نمی‌رفتم.
سال گذشته پس از یک سرقت کلان در یکی از آموزشگاه ها مشغول تحصیل زبان انگلیسی شدم و خیلی هم پیشرفت کرده بودم ولی شبی که برای سرقت جواهرات و پول‌های معلم انگلیسی خود وارد خانه او در دربند شده بودم توسط مأمورین دستگیر و تحویل دادسرای تهران شدم و اکنون هم بعد از یک سال در خدمت آقایان هستم تا بعد چه پیش آید.
دادگاه این سارق سابقه دار را به علت گذشت شاکی خصوصی به سه ماه حبس تأدیبی محکوم نمود.

از خبر آنلاین

Comments

Popular posts from this blog

تصویر شهابی بر فراز دامغان/ تصاویر دومین پدیده نجومی سال 2011 در دنیا

شعری به لحجه هراتی

كشف نخستين جانور فناناپذير در جهان!