رونمایی از Motorola Droid Bionic

 

2

اگر نمایشگاه دارد به سوی اسمارت فون هایی با سخت افزار قوی تر می رود، ما هم از آن استقبال می کنیم. در نمایشگاه امسال، بازار نرم افزار ها کم تر از سال قبل رونق دارد و در عوض همه چیز در حال پیشروی به سوی سخت افزار های بهتر است. تلفن Droid Bionics هم در راستای همین قوت سخت افزاری بیشتر معرفی شد.

سخنگوی موتورلا اعلام کرد که این شرکت چند روش مختلف را برای بهینه سازی نرم افزار و سیستم عامل این تلفن با پردازنده دو هسته ای روی آن به کار گرفته است. با وجود این که این تلفن دارای سیستم عامل اندروید 2.2 است، بهینه سازی سیستم عامل برای استفاده بیشتر از قدرت پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی آن، ضرورت داشته و موتورلا هم این کار را انجام داده است.

در مورد طراحی، این تلفن از بدنه ای نرم و صاف بهره می برد. پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم و صفحه نمایش بزرگ هم خبر های خوبی محسوب می شوند. اگر از Droid 2 استفاده می کردید، قطعا از این که این مدل جدید کیبرد سخت افزاری QWERTY ندارد خوشحال نخواهید شد. گرچه کیبرد لمسی، کمبود آن را جبران می کند.

رفتار گوشی به هنگام لمس، نسبت به نسل قبلی اش بهبود یافته و صفحه نمایش مولتی تاچ آن هم به نظر بسیار عالی می آید. در مورد صفحه نمایش، زاویه دید آن بسیار خوب و نور زمینه آن هم کاملا مناسب است. وقتی این مشخصات را در ۴.۳ اینچ و با رزولوشن 960x540 پیکسل در اختیار داشته باشید، حتما از آن لذت خواهید برد.

کاپوت را که بالابزنیم، یک پردازنده یک گیگاهرتزی و دو هسته ای را با ۵۱۲ مگابایت رم DDR2 می بینیم! وقتی گوشی را برگردانیم، یک دوربین ۸ مگاپیکسل، با قابلیت ضبط ویدئو های HD خود نمایی می کند. خروجی HDMI هم در این تلفن فراموش نشده است. مانند Atrix 4G، این تلفن هم، فلش و HTML 5 را با هم آشتی داده تا کاربرانش بتوانند از تجربه ای غنی در وب، بهره مند گردند.

شما چقدر از این گوشی استقبال خواهید کرد؟ نظر خود را بیان کنید.

از نارنجی

Comments

Popular posts from this blog

تصویر شهابی بر فراز دامغان/ تصاویر دومین پدیده نجومی سال 2011 در دنیا

شعری به لحجه هراتی

تويوتا پادشاه خودروهاي هيبريدي باقي مي‌ماند؟