کيبورد همراه خبرنگار

کيبورد همراه خبرنگار

اگر شما هنوز جزو آن دسته از کاربران هستيد که تايپ کردن با کيبوردهاي حقيقي را دوست داريد، مي‌توانيد در کنار تلفن همراه، يک کيبورد همراه نيز داشته باشيد؛ اين يک کيبورد کامل QWERTY است که Jorno نام دارد.

به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگهاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در وبلاگي به نشاني http://ck.blogfa.com/ آمده است: تکنولوژي ساخت نمايشگرهاي لمسي کم کم تحرک و پويايي را در بازار ساخت و فروش کيبوردها کم‌رنگ‌تر مي‌کند اما در سرعت تايپ هنوز کيبوردها با فاصله زيادي مقام اول را دارند. اگر شما هنوز جزو آن دسته از کاربران هستيد که تايپ کردن با کيبوردهاي حقيقي را دوست داريد، مي‌توانيد در کنار تلفن همراه، يک کيبورد همراه نيز داشته باشيد. اين يک کيبورد کامل QWERTY است که Jorno نام دارد.

به کمک بلوتوث با دستگاه‌هاي مختلفي نظير آيفون، آي پد، انواع گوشي هاي HTC و نوکيا و خلاصه هر وسيله داراي بلوتوث2.1+EDR، ارتباط برقرار کرده و تبديل به يک کيبورد بلوتوث براي آن مي‌شود.

دکمه هاي آن 15 درصد از اندازه استاندارد هر دکمه کيبورد معمولي کوچکتر و تقريبا براي هر کاربري قابل استفاده است.

اين کيبورد از دو قسمت خم شده و همانند يک جعبه بسته مي‌شود. ابعادش هنگام جمع شدن 8.5 در 8.5 سانتيمتر و ضخامت آن نيز 0.7 سانتيمتر است كه باتري ليتيومي آن با يک بار شارژ براي يک ماه کار کافي است. وزنش 240 گرم و قيمت آن 79 دلار است.

اين کيبورد براي کساني است که همه جا نياز دارند ابزار تايپشان همراهشان باشد و هميشه هم لپ تاپ حمل نمي‌کنند؛ بنابراين روزنامه نگاران و خبرنگاران يکي از گروه‌هاي هدف اصلي شرکت سازنده اين کيبورد محسوب مي‌شوند.

از ایسنا

Comments

Popular posts from this blog

تصویر شهابی بر فراز دامغان/ تصاویر دومین پدیده نجومی سال 2011 در دنیا

شعری به لحجه هراتی

گرچه مغز انسان بسیار بزرگ است اما در حال کوچک شدن می باشد