نخستين عكس‌ها از سريال «ترا نوا» اسپيلبرگ منتشر شد

 

wh120-411

نخستين عكس‌ها از سريال «ترا نوا» اسپيلبرگ منتشر شد.

«اسپيلبرگ» اين سريال تلويزيوني را براي شبكه‌ي تلويزيوني فاكس مي‌سازد.

بنا بر اعلام كامينگ سون، اسپيلبرگ، چندي پيش اعلام كرد: داستان مشهور و فانتزي كمدي «قفل و كليد» نوشته‌ي جو هيل را كه تا به حال بارها به روي صحنه رفته است، به سفارش شبكه‌ فاكس به يك مجموعه تلويزيوني تبديل مي‌كند.

اسپيلبرگ، كارگردان مشهور عالم سينما اين سريالي تلويزيوني را در كوينزلند استرليا مي‌سازد، اين درحالي است كه او در سال‌هاي گذشته نيز سريال تلويزيوني «اقيانوس آرام» را در اين منطقه ساخته است.

اين سريال 13 قسمتي داستاني علمي ـ تخيلي داشته و فيلمبرداري آن از اوايل ماه نوامبر آغاز شده است.

در ماه آوريل نيز اعلام شد كه شبكه‌ي تلويزيوني ديسكاوري با همكاري اسپيلبرگ مجموعه‌ي تلويزيوني «زمين آينده» را روي آنتن مي‌برد.

اين سريال تلويزيوني با همكاري شبكه تلويزيوني و انيميشن‌سازي مشهور دريم‌وركس و اسپيلبرگ ساخته مي‌شود، اين در حالي است كه براي اجراي اين پروژه از كارشناساني در زمينه‌هاي فناوري، زمين‌شناسي، فضا، محيط‌زيست، زيست‌شناسي، سلاح‌هاي جنگي، پزشكي و انسان‌هايي كه ذهني خلاق دارند، استفاده مي‌شود.

اسپيلبرگ در ماه ژانويه نيز اعلام كرد كه تهيه‌كنندگي يك مستند تلويزيوني با نام «بازسازي زمين صفر» را به عهده مي‌گيرد.

اين مستند تلويزيوني براي كانال «ساينس» در قالب شش قسمت با موضوع بازسازي مركز تجارت جهاني نيويورك پس از حملات يازدهم سپتامبر 2001 ساخته مي‌شود و قرار است در سال 2011 به نمايش در بيايد.

«گزارش اقليت»، «آرواره‌ها»، «اي تي»، «نجات سرجوخه ‌رايان» و «فهرست شيندلر» از جمله آثار برجسته «اسپيلبرگ» محسوب مي‌شوند.

از ایسنا

Comments

Popular posts from this blog

تصویر شهابی بر فراز دامغان/ تصاویر دومین پدیده نجومی سال 2011 در دنیا

شعری به لحجه هراتی

كشف نخستين جانور فناناپذير در جهان!