بشقاب های پرنده و حلقه های کشتزار

بشقاب های پرنده و حلقه های کشتزار
----------------


از موضوعاتی که همیشه برای خودمه جالب بوده مسأله بشقاب های پرنده و موجودات فضایی هست. مشاهده اجسام پرنده ناشناس در آسمان تاریخچه دوری داره و از دیر زمانیه که برای انسان ها در هاله ای از ابهام قرار گرفته. دوره جدید تماس با موجودات فضایی از سال 1947 و همزمان با سقوط یکی ازی بشقاب های پرنده در شهر روزول ایالت نیومکزیکو آغاز شد . در همو سال مردم محل ادعا کردن که بشقاب پرنده رو دیدن و چند تا از موجودات داخل بشقاب پرنده رو هم زنده به دست آوردن که با مداخله ارتش آمریکا و بردن همه چیز به منطقه 51 ( منطقه ی مخفی در آمریکا که ادعا میشه فعالیت های محرمانه فضایی در آنجاه دنبال میشه ) و اعلام این که آن جسم یک بالون هواشناسی بوده ، قائله خاتمه پیدا کرد.


چند سال بعد(در سال1979میلادی) یک قومندان نیروی هوایی آمریکا که از نزدیک آن بشقاب پرنده رو دیده بود اعلام کرد که آن جسم نه بالون بوده و نه موشک و موادی که از آن به دست آوردیم با این که از یک کاغذ هم باریک تر بودند اما نه میشد گرم شان کرد و نه شکل ی برای شان داد و نه سوراخ شان کرد که باز ارتش آمریکا همه چیز رو تکذیب و آن قومندان رو هم سربه نیست کرد تا همه چیز به فراموشی سپرده شد.


سالها بعد یکی از کارکنان منطقه51 فیلمی را نمایش داد که چند تا جراح در حال عمل کردن یه موجود فضایی هستند . این آدم که از ترس جون خود نخواست اسمش فاش شود فیلم را به شبکه فلاش اسکای داد و خودش گم شد . پخش این فیلم در داخل آمریکا جنجال های زیادی را به دنبال داشت تا این که باز ارتش مداخله کرد و همه چیز را ماست مالی نمود.


بعد از آن باز گزارشات تماس با بشقاب های پرنده در سرتاسر دنیا ادامه داشت تا مهم ترین شان در ایران در سال 1355 اتفاق افتاد . خلبان پرویز جعفری در یک شب عجیب توانسته بود بشقاب های پرنده را از نزدیک ببینه و تعقیب شان کنه ، اما وقتی که به 40 کیلومتر آنها نزدیک شده بود تمام ابزار های الکتریکی هواپیمایش خراب میشود و مجبور به فرود میگردد .


جدید ترین خبر مربوط به دیده شدن 13 تا بشقاب پرنده در انگلیس که با دهن لقی یکی از قومندانان نیرو هوایی آنجا لو رفت (دیدن فیلم و خبر میتوانید اینجا کلیک کنید).


یک سال پیش این موجود عجیب هم در پاناما پیدا شد و که قرار بود روی آن کار کنند که اگر معلوماتی حاصل نمودم در ادامه خبر رو میگذارم. هر چند کمی شبیه یکی از گونه های پستانداران میمون و احتمال این که یک نوع جهش یافته از گونه ای از پستانداران باشه وجود داره.


در همین رابطه یک سال پیش این موجود فضایی هم در مکزیک توسط یک کشاورز احمق کشته شد، البته خوشبختانه جسد این موجود دست دانشمندان رسید و بعد از یک سلسله آزمایشات معلوم شد که DNA آن با هیچ موجود زنده ای سازگاری نداره.

تصاویری از بشقاب پرنده غول پیکر در آسمان مالزی





در حالی که سرویس های جاسوسی آمریکا و روسیه به شدت در حال تحقیق روی این موضوع بودند و هر کدام بشقاب های پرنده را نوعی هواپیمای جاسوسی طرف مقابل تلقی میکردند این بار سر و کله«حلقه های کشتزار» پیدا شد و همه معادلات را به هم ریخت . حلقه های کشتزار تصاویر عجیبی هستند که بر اثر امواج مایکروویو با منشأ فرازمینی و با دقت میکرونی بالای کشتزار های گندم به وجود می آیند و حاوی پیام هایی برای بشریت هستند . جالب اینجاست که در ظرف مدتی کمتر از 5 دقیقه در مساحتی در حدود چندهزار متر مربع تشکیل میشود و بعد از چند روز هم خود به خود از بین میروند ، و جالب تر اینکه اکثر طرح های باستانی که در اهرام مصر و حتی کتیبه های بیستون و باقی مانده های تمدن اینکا هم هستش رو دارند ، برای نمونه میتوانید اشکال زیر رو نگاه کنید.


این طرح دقیقاً روی پلاک همسر فرعون بوده - 2002 آلمان.


تصویر یک آدم فضایی که باعث ترس ارتش آمریکا شد - 2003 آمریکا.


تصویر یک پلاک باستانی مربوط به تمدن اینکاها - آلمان 1992.


از همه جالب تر این هستش که دقیقاً همین طرح رو در پاسارگاد و اکثر سنگ نوشته های دوران هخامنشی میشه دید - انگلیس 1998یک سری از این رمزها - رمز گشایی شدند و دانشمند ها توانستند الفبای این ها رو کم و بیش کشف کنند . درداخل این رمزها از فرمول آب تا ستاره داوود، از نقش های باستانی تا نقشه کهکشان ها؛ تقریبا همه چیز رو میشه دید.

برای من که خیلی جالب بود ، شما چی فکر میکنید؟

Comments

Popular posts from this blog

تصویر شهابی بر فراز دامغان/ تصاویر دومین پدیده نجومی سال 2011 در دنیا

شعری به لحجه هراتی

كشف نخستين جانور فناناپذير در جهان!